X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Bezpłatna infolinia: 0 800 493 494

15

IX

2016

PARS w najnowszej edycji kampanii Zdrowie kobiety

PARS po raz kolejny został Partnerem Medialnym publikacji „Zdrowie Kobiety”. Zapraszamy do zapoznania się z czwartą edycją kampanii, której celem jest zwiększanie świadomości dotyczącej najczęstszych dolegliwości dotykających kobiety oraz budowanie nawyków dotyczących przeprowadzania regularnych badań i zapobiegania chorobom ginekologicznym, endokrynologicznym czy też onkologicznym oraz promocja zdrowego trybu życia, aktywności fizycznej, dbania o swój wygląd.
Publikację otwiera wypowiedź prof. dr. hab. n. med. Mirosława Wielgosia – Prezesa Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego na temat najistotniejszych kwestii i problemów, z którymi zmaga się obecnie polska i europejska ginekologia. Na temat profilaktyki i dolegliwości dotykających kobiety w publikacji wypowiadają się także prof. dr hab. n. med. Tomasz Paszkowski, prof. dr hab. n. med. Jan Kotarski, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta, prof. dr hab. n. med. Grzegorz Jakiel oraz prof. dr hab. n. med. Barbara Skrzydło-Radomańska. W temacie diagnostyki i profilaktyki raka piersi swój głos zabrała Ela Kozik.
Twarzą kampanii została Karolina Gorczyca – aktorka młodego pokolenia, prywatnie matka i kobieta aktywna, prowadząca zdrowy tryb życia, dbająca na co dzień o rozwijanie dobrych nawyków już od najmłodszych lat. W wywiadzie opowiedziała o roli sportu w jej życiu, zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach wykonywanych wspólnie ze swoją córką.  
Publikacja ukazała się jako dzisiejszy dodatek do Dziennika "Rzeczpospolita" Jednak specjalnie dla Was udostępniamy wersję online pulikacji. 


http://dbajozdrowie.info/wp-content/uploads/2016/09/ZDROWIE_KOBIETY_final.pdf