X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Bezpłatna infolinia: 0 800 493 494

26

IX

2014

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Na czym polega re-CYC(ling)?

Salony bieliźniane biorące udział w kampanii (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl) zostaną wyposażone w specjalny kosz na zużytą bieliznę, tzw. „KOSZ NA BIUSTONOSZ”. Wystarczy wrzucić do niego swój stary, znoszony i źle dopasowany biustonosz (który zresztą noszony może zaszkodzić zdrowiu naszych piersi) i w ten sposób wesprzeć Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Każdy, kto w taki sposób włączy się w kampanię będzie nagradzany kuponem rabatowym o wartości 20 zł na zakup nowego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache.

Po zakończeniu akcji, zebrane biustonosze zostaną przekazane do recyklingu firmie LEIER, zajmującej się produkcją wysokiej europejskiej jakości materiałów budowlanych, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z recyklingu zostanie przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny wspierającej walkę z rakiem piersi! Dodatkowo, marka Panache przekaże część zysków ze sprzedaży biustonoszy w miesiącu październiku na cele statutowe stowarzyszenia.

„Ruch Społeczny Polskie Amazonki działa zgodnie z hasłem >Dosyć gadania. Czas na badania!< Z chęcią angażujemy się w inicjatywy takie, jak kampania DOTYKAM=WYGRYWAM, które edukują i praktycznie podchodzą do profilaktyki nowotworów. Każdy oddany do re-CYC(lingu) stanik to fundusze na zorganizowanie bezpłatnych badań piersi. Drogie Panie, dosyć gadania zapraszam do działania!”– mówi Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

W sklepach z bielizną Panache, w sieci dystrybucyjnej MUSES będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy wykonywaniu samobadania piersi.

Ambasadorzy Dotykam=Wygrywam

Akcję poparły już ambasadorki kampanii, które same podjęły się wyzwania wyrzucenia swoich znoszonych biustonoszy. Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka (Teatr Sabat), Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra i Maria Góralczyk. Ponadto, w kampanię zaangażował się także Artur Chamski, który razem z pozostałymi Ambasadorkami czynnie wspiera akcję, namawiając wszystkie panie do regularnego wykonywania samobadania piersi.

Partnerami kampanii są firmy: LEIER, MUSES i hotel Double Tree by Hilton.

Partnerami mediowymi są: Clear Channel Polska, Playboy, Cosmopolitan, Shape, „Na Końcu Czerwonego Dywanu” – Portal Ewy Wojciechowskiej.

„Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. Będąc w przemyśle bieliźnianym za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi. Dodatkowo, „Kosze na Biustonosze” są łatwym sposobem pozbycia się zalegających w szufladach źle dopasowanychstaników                      i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi”– podkreśla organizatorka, Izabela Sakutova.

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdą Państwo już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl; www.panache.pl;