X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

26

XI

2014

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM-PODSUMOWANIE

Dzięki zaangażowaniu wspaniałych Ambasadorów, kampania cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Do celów informacyjno-promocyjnych kampanii został nagrany filmik z udziałem Ambasadorów: http://www.youtube.com/watch?v=NN15T7SQW60. Ponadto, Ambasadorzy pojawili się jako goście w programach telewizyjnych i radiowych w temacie kampanii.
 
staniki re-CYClingZ najważniejszym przekazem kampanii dotarliśmy do szerokiego grona Polek o czym świadczy liczba zebranych biustonoszy. Podczas kampanii zostało uzbieranych 6 000 biustonoszy i następnie przekazanych budowlanej firmie LEIER, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z recyklingu został przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny wspierającej walkę z rakiem piersi!
 
Dodatkowo, marka Panache przekazała część zysków ze sprzedaży biustonoszy w miesiącu październiku na cele statutowe stowarzyszenia.
Kampania trwała przez cały miesiąc październik, ale nasze działania przypominające Polkom jak ważna jest profilaktyka prowadzone są przez cały rok.
 
Dla przypomnienia:
Ambasadorkami tegorocznej edycji były: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka (Teatr Sabat), Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra, Maria Góralczyk i Artur Chamski.
 
Organizator kampanii: bieliźniana marka Panache specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości bielizny do miseczki K oraz aktywnie promująca ideę bra fittingu.
Partnerami kampanii były firmy: LEIER, MUSES i hotel Double Tree by Hilton.
Partnerami mediowymi byli: Clear Channel Polska, Playboy, Cosmopolitan, Shape, „Na Końcu Czerwonego Dywanu" – Portal Ewy Wojciechowskiej.
Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache które wzięły udział w kampanii znajdą Państwo na stronie www.dotykamwygrywam.pl; www.panache.pl; www.ruchspoleczny.org.pl.

Czerwiec 2017

Maj 2017

Kwiecień 2017

Marzec 2017

Luty 2017

Styczeń 2017

Listopad 2016

Październik 2016

Wrzesień 2016

Sierpień 2016

Lipiec 2016

Czerwiec 2016

Kwiecień 2016

Marzec 2016

Luty 2016

Styczeń 2016

Październik 2015

Wrzesień 2015

Sierpień 2015

Lipiec 2015

Czerwiec 2015

Maj 2015

Kwiecień 2015

Marzec 2015

Luty 2015

Grudzień 2014

Listopad 2014

Październik 2014

Wrzesień 2014

Sierpień 2014

Lipiec 2014

Czerwiec 2014

Maj 2014

Kwiecień 2014

Marzec 2014

Luty 2014

Styczeń 2014

Listopad 2013

Październik 2013

Lipiec 2013