X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Bezpłatna infolinia: 0 800 493 494

26

XI

2014

Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM-PODSUMOWANIE

Dzięki zaangażowaniu wspaniałych Ambasadorów, kampania cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Do celów informacyjno-promocyjnych kampanii został nagrany filmik z udziałem Ambasadorów: http://www.youtube.com/watch?v=NN15T7SQW60. Ponadto, Ambasadorzy pojawili się jako goście w programach telewizyjnych i radiowych w temacie kampanii.
 
staniki re-CYClingZ najważniejszym przekazem kampanii dotarliśmy do szerokiego grona Polek o czym świadczy liczba zebranych biustonoszy. Podczas kampanii zostało uzbieranych 6 000 biustonoszy i następnie przekazanych budowlanej firmie LEIER, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z recyklingu został przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny wspierającej walkę z rakiem piersi!
 
Dodatkowo, marka Panache przekazała część zysków ze sprzedaży biustonoszy w miesiącu październiku na cele statutowe stowarzyszenia.
Kampania trwała przez cały miesiąc październik, ale nasze działania przypominające Polkom jak ważna jest profilaktyka prowadzone są przez cały rok.
 
Dla przypomnienia:
Ambasadorkami tegorocznej edycji były: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka (Teatr Sabat), Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra, Maria Góralczyk i Artur Chamski.
 
Organizator kampanii: bieliźniana marka Panache specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości bielizny do miseczki K oraz aktywnie promująca ideę bra fittingu.
Partnerami kampanii były firmy: LEIER, MUSES i hotel Double Tree by Hilton.
Partnerami mediowymi byli: Clear Channel Polska, Playboy, Cosmopolitan, Shape, „Na Końcu Czerwonego Dywanu" – Portal Ewy Wojciechowskiej.
Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache które wzięły udział w kampanii znajdą Państwo na stronie www.dotykamwygrywam.pl; www.panache.pl; www.ruchspoleczny.org.pl.