X zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Kampanie >> DOTYKAM = WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania, której partnrem jest stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny.  Kampania ta mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki. DOTYKAM=WYGRYWAM wspiera walkę z rakiem piersi, promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenie właściwego rozmiaru biustonosza, dobranego pod względem rozmiaru i kroju do indywidualnych kształtów.

3 października br. bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K, rusza z czwartą edycją kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM! Tym samym daje Ci świetną okazję do pozbycia się starych biustonoszy, których nie używasz. Wrzuć je do kosza w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, a Panache zajmie się re-(CYC)lingiem, by dochód z ich przetworzenia móc przekazać stowarzyszeniu Polskie Amazonki Ruch Społeczny na działania związane z walką z rakiem piersi.

Organizatorzy kampanii postawili na siłę re-(CYC)lingu!

3 października w godzinach 10:00 – 16:00 w Centrum Onkologii w Warszawie (ul. Roentgena 5, budynek Centrum Profilaktyki Nowotworów) odbędzie się oficjalna inauguracja kampanii, na którą jesteś zaproszona!

Dla gości przygotowano wiele atrakcji: darmowe badanie mammograficzne lub USG piersi w zależności od wskazań lekarza (w związku z ograniczona ilością miejsc prosimy o wcześniejszą rejestrację na konsultację lekarską. Informacja i wstępna rezerwacja pod nr tel. 22 546 31 12 na hasło DOTYKAM=WYGRYWAM), diagnozy brafittingowe z marką Panache połączone z możliwością oddania starego biustonosza do re-(CYC)lingu i otrzymania kuponu rabatowego o wartości 20 zł na zakup nowego oraz konsultacje poziomu nawilżenia skóry z firmą SYLVECO.

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką. Najwyższy czas więc kompleksowo zadbać o zdrowie piersi i wyczyścić szuflady z zalegających w nich, źle dopasowanych biustonoszy!

Akcję poprały gwiazdy i znane osobistości świata mediów, które podczas inauguracji wyrzucą własne zużyte biustonosze, by wesprzeć kampanię. Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Beata Sadowska, Aleksandra Mikołajczyk, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Daria Widawska, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Magdalena Waligórska, Ilona Felicjańska, Anna Popek, Ewa Wojciechowska, Elżbieta Jędrzejewska i Krystyna Kofta.

Nie uda ci się przybyć na oficjalne otwarcie kampanii? Nic straconego!

Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych oferujących marki Panache, biorących udział w kampanii (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl lub na www.panache.pl wkrótce w zakładce Wydarzenia), gdzie znajdziesz KOSZ NA BIUSTONOSZ - specjalny kosz na zużytą bieliznę. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe stowarzyszenia.

Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł. na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii  brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

Partnerzy kampanii: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Leier, Biolaven, Clear Channel Poland – firma zajmująca się reklamą outdoorową.

Partnerzy medialni: radio Zet Chilli, magazyn Women’s Health oraz magazyn Dbam o zdrowie.   

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache, które biorą udział w kampanii już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl.

* Badania przeprowadzone na grupie 494 kobiet przez So Chic w lipcu 2015 roku.